מפתחי אפליקציות לאייפון

החלטת לפתח אפליקציה לאייפון? דברים שיסייעו לך בבחירת המפתח מתאים

תחום פיתוח האפליקציות בשני הממשקים – אייפון ואנדרואיד תפס תאוצה בלתי רגילה בשנים האחרונות. הדבר החשוב ביותר בתהליך הפיתוח, הוא בחירת החברה או האדם שילווה אתכם בכל השלבים. השוק מציע מגון רחב של מפתחי אפליקציות לאייפון. לפני שאתם בוחרים מפתח אפליקציות לאייפון חשוב, שתבחרו בגישה הטכנולוגית דרכה האפליקציה שלכם תפותח. חשוב לזכור, כי מכיון והשוק הפך רווי באפליקציות מכל הסוגים, פריצת הדרך תהיה קשה יותר מבעבר, ולכן בחירת מתכנת אפליקציות לאייפון ובחירת המפתח הן קריטיות לתהליך ולהצלחה העתידית של האפליקציה.

אז איך לבחור מפתח אפליקציות לאייפון?

לעיתים, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הוא איננו הפיתרון לדרישתכם. ההיצע הוא רחב והבחירה היא אכן לא פשוטה. חלק ממפתחי האפליקציות לאייפון מועסקים בחרת פיתוח ותכנות, המספקת ללקוחותיה שירותים מסוג זה, וחלק עובדים בתור מפתחי אפליקציות לאייפון באופן עצמאי (פרילנסרים). מפתחי אפליקציות ומתכנתי אפליקציות לאייפון אשר מועסקים ע״י חברות מה שנקרא, בתי תוכנה רגילים לעבוד בצוות. היתרון בכך הוא שכאשר כמה עיניים רואות, בוחנות ומייעצות, התהליך מתבצע ביסודיות רבה. יחד עם זאת, חשוב לשאול האם מפתח האפליקציות לאייפון, אשר יעסוק בפיתוח האפליקציה הספציפית שלכם, בעל ניסיון. האם אותו מפתח פיתח אפליקציה בעלת ממשק דומה לשלכם, והאם אותו מפתח אפליקציות לאייפון ילווה אתכם בכל תהליך הפיתוח. בנוסף, חשוב לבדוק האם בית התוכנה בו אתם בוחרים, ישמש עבורכם כמקור פניה לקבלת שירות ללא קשר לעבודה ולהתקדמות של המפתח.

היתרונות והחסרונות שבבחירת בית תוכנה לפיתוח אפליקציות

  • במידה והמפתח מגיע לחסימה בפיתוח מכל סיבה שהיא, יש גב העומד מאחוריו. בבתי תוכנה מועסקים אנשי מקצוע עם ניסיון של שנים בתחום, והם יכולים לייעץ למפתח בכל נושא ובכל שאלה.
  • בתי תוכנה שוכרים את שירותיהם של מפתחי אפליקציות לאייפון המוכיחים ניסיון, מקצועיות וידע.
  • פיתוח אפליציה בבית תוכנה מקצר לרוב באופן משמעותי את זמן הפיתוח.
  • פיתוח בבית תוכנה מאפשר לבחור מבין מספר מפתחי אפליקציות לאייפון, מבלי להתקבע על מפתח אחד. אפשרות זו יוצרת גיוון וכך האפליקציה שלנו תעבור מספר ידיים.
  • החיסרון בפיתוח זה הוא בהיותו נחשב יקר יותר. בנוסף, לעתים בבתי תוכנה גדולים יש תחושה שאתם לא מקבלים יחס אישי.

היתרונות והחסרונות שבבחירת מפתח אפליקציות עצמאי

  • שני השיקולים הראשונים אותם יש לקחת בחשבון בבחירת מפתח עצמאי הם: השיקול הראשון הוא האם המפתח בעל ניסיון מוכח בתחום, והשיקול השני הוא האם הוא מוכר ובעל חשיפה.
  • הסיכון שבבחירת מפתח אפליקציות לאייפון שעובד באופן עצמאי הוא רמת המחוייבות שיש לו כלפיכם. לעתים מפתחי אפליקציות לאייפון אשר עובדים באופן עצמאי, מקבלים פתאום הצעה אחרת ומאבדים עניין בפיתוח הקודם אליו התחייבו.
  • חיסרון נוסף בבחירת מפתח אפליקציות הוא שעליכם לשכור לתהליך הפיתוח אנשים נוספים כמו מתכנת אפליקציות לאייפון, מעצב אפליקציות, שירות שלרוב תקבלו בבית תוכנה גדול ומקצועי וימנע מכם את ההתעסקות הזו.

לסיכום, בחירת מפתחי אפליקציות לאייפון היא איננה דבר של מה בכך. יש להפעיל מספר שיקולים בבחירה על פי סוג האפליקציה אותה אתם מעוניינים לפתח, גודל הפרוייקט, ההשקעה הכספית המתוכננת, סוג האפליקציה ושיקולים רבים נוספים. לכן, אם אינכם מבינים בתחום מומלץ להתייעץ עם אדם המבין בתחום זה, זאת משום שבחירת הצוות המפתח הוא אחד הגורמים החשובים להצלחתה של האפליקציה וחשיפתה העתידית.

דילוג לתוכן