פיתוח אפליקציה ב HTML5

בימים שלנו מפתח אפליקציות הוא מצרך יקר, חשוב וחיוני בתהליך פיתוח ובניית האפליקציה. בכדי לבחור נכון מומלץ:

  • לקבל קצת מידע על עולם האפליקציות.
  • להבין איזה סוג של מפתח אפליקציות עליכם לבחור.

בימים בהם תחום האפליקציות והמובייל רק הולך ומתעצם, שוק המפתחים מתרחב ויש אין ספור אפשרויות העומדות בפניכם, יש חשיבות גבוהה למתכנת האפליקציות אותו תבחרו. בשוק מתכנתי אפליקציות ומפתחי האפליקציות, יש כאלה שיספקו לכם את שירות התכנות בלבד, בעוד מפתחים אחרים יבצעו עבורכם את כל תהליך הפיתוח על כל שלביו, משלב הרעיון, דרך אפיון האפליקציה ועיצובה בחפיפה עם המעצב שלה, במטרה לשמור על מחיר סביר והגיוני. מפתחים אלה ילוו אתכם עד לשלב בו האפליקציה עולה לאויר, וכל מה שנותר לעשות זה לקדם ולשווק אותה דרך חברה חיצונית. לכן, אחת הדרכים לדעת איזה סוג של מפתח אפליקציות אתם צריכים, היא לבדוק האם אתם זקוקים לליווי בכל שלבי תהליך הפיתוח והבנייה של האפליקציה, או שמא אתם זקוקים למפתח אפליקציות שיספק לכם פתרונות תכנות אפליקציה מקצועיים.

אז איך בוחרים מתכנת אפליקציות או חברת פיתוח?

אז נכון שאם יש לכם רעיון גאוני לאפליקציה, או אם אתם בעלי עסק ומעוניינים להיכנס לעולם הזה, אתם לא חייבים להבין במחשבים. למרות זאת, כן מומלץ לבחור באנשי פיתוח אפליקציות ברמה גבוהה, בעלי ניסיון וידע אשר שוחים בתחום, וידעו איך להפוך את הרעיון שלכם לאפליקציה בעלת ממשק חכם, ידידותי, אשר תתאים בצורה מושלמת לצרכים של הלקוחות שלכם. בחירת מפתח אפליקציות חייבת להתבצע בשיקול דעת ועל פי הניסיון של מפתח האפליקציות או של החברה בה אתם בוחרים. יש אינספור של מפתחי אפליקציות בחוץ, ולא לכולם יש את הניסיון הרלוונטי אותו אתם מחפשים. בפגישת הייעוץ הראשונה שלכם עם מפתח האפליקציות, בחרו לראות אפליקציות קיימות ועדכניות ככל האפשר. חברה המעסיקה מפתחי אפליקציות רבים ובעלי ניסיון עשיר, תדע לספק לכם פונקציונליות, אפקטיביות ואטרקטיביות גם יחד.

ההבדל בין מפתחי אפליקציות לבין מתכנתי אפליקציות

ההבדל בין השניים הוא די משמעותי שכן מתכנת אפליקציות כשמו כן הוא, אחראי על הצד הטכני כלומר, כתיבת הקוד של האפליקציה. לעומת זאת, מפתח אפליקציות אחראי על כל תהליך הפיתוח כפי שציינו קודם לכן. מפתחי אפליקציות רואים את התמונה הגדולה והכללים, חושבים על ייעודה העתידי של האפליקציה ולוקחים את האחריות על הוצאת האפליקציה לשוק.

כאשר אתם בוחרים חברה המעסיקה מפתחי אפליקציות, עליכם לבדוק באיזו מערכת הפעלה תיבנה האפליקציה שלכם, ואף לקחת חלק פעיל בכל שלבי הפיתוח. אם האפליקציה אותה אתם מעוניינים לפתח, מתאימה לממשק של אייפון-אפל, בחרו במפתח ומתכנת אפליקציות אשר מנוסים ומבינים בסוג פיתוח זה.

מחיר, יחס אישי ואחריות

הדבר החכם ביותר לעשות הוא לבצע השוואה בין מספר מפתחי אפליקציות ולבדוק כמה וכמה הצעות. הפרמטרים להשוואה אותם כדאי לקחת בחשבון הם ניסיון, משך זמן העבודה, הצוות שישקיע בפיתוח האפליקציה, ולא נשכח את המחיר. לא כדאי לבחור במפתח אפליקציות זול באופן חריג, אלא הפרמטרים הכוללים אצת הנסיון ואת הבנת השוק הם החשובים ביותר. בנוסף, במידה ומדובר באפליקציה מורכבת, כדאי לשקול לעבוד עם חברת פיתוח מומחית ולא עם מתכנת אפליקציות אחד. יחס אישי, אחריות על האפליקציה, תיקון תקלות, עדכונים ושירות סבלני גם הם פרמטרים חשובים בתהליך ההשוואה.

לסיכום, חברת הפיתוח והמתכנת אותם תבחרו, הם אלה שישפיעו על הצלחת האפליקציה בחוץ. בחרו את צוות הפיתוח של האפליקציה בקפידה ודקדקנות שכן הם אלו שיספקו לכם אפליקציה חדשנית מבחינה טכנולוגית, רווחיות כלכלית, ממשק נוח וחוויית משתמש איכותית.

דילוג לתוכן