פיתוח אפליקציות לאייפון

בכל העולם וגם בישראל עולה השימוש באפליקציות מיום ליום, ולכן עולה גם הדרישה בשירותי פיתוח אפליקציות לאייפון, לאנדרואיד ולמכשירי הטאבלט. פיתוח תוכנה לאייפון הוא בין התחומים המבוקשים והפופולארים בשנים האחרונות, אך בשביל לעסוק בו, דרושות מהמתכנת תכונות כמו:

  • מקצועיות.
  • ידע.
  • יצירתיות.
  • שליטה מלאה בתוכנת האייפון.
  • דינמיות ויכולת להתעדכן כל הזמן.
  • לימוד עצמי.
  • הבנה ויישום.

אם אתם מחזיקים ברעיון שנדמה לכם שהוא הדבר הבא, או לחלופין מודעים לחשיבות של כניסתכם כעסק לעולם האפליקציות, בחרו בחברה מקצועית העוסקת בפיתוח תוכנה לאייפון ומבינה את השוק לעומק.

פיתוח אפליקציות לאייפון- עבודה בשלבים

עבודה בשלבים בכל מה שנוגע לפיתוח ובניית אפליקציה לאייפון היא קריטית, שכן לכל שלב יש את הדגשים שלו והוא תנאי הכרחי למעבר לשלב הבא.

השלב הראשון הוא לקבל החלטה האם לבצע פיתוח אפליקציה לאייפון, לאנדרואיד או לשתי הפלטפורמות. ההחלטה לכך תלויה כמובן בקהל היעד שלנו, בתקציב העומד ברשותנו, בשינויים הצפויים בנתח השוק של כל פלטפורמה, ניתוח היתרונות של שתי הפלטפורמות ועוד. היתרון המשמעותי שבבחירת פיתוח אפליקציה לאייפון הוא בכך, שמשתמשי האייפון נחשבים לפעילים הרבה יותר ממשתמשי האנדרואיד ומורידים הרבה יותר אפליקציות למכשיר האייפון שלהם. מכיון ואפל שומרת על שליטה מלאה בתהליך ההפצה של האפליקציות הנבנות באמצעות המערכת שלה, פיתוח תוכנה לאייפון מתבצע אך ורק ע״י שימוש במחשבי מקינטוש של חברת אפל. בנוסף, עבור השלבים המתקדמים יותר בתהליך פיתוח ובניית אפליקציה לאייפון, יש צורך במכשיר אייפון וברישום לתכנית המפתחים של אפל (בתשלום).

עם כניסתה של טכנולוגיה חדשה, למשווקים יש כעת את היכולת לאסוף נתונים על צרכנים בצורה יותר טכנולוגית. אחת הדרכים הפופולריות היא באמצעות סקרים מקוונים ומחקרים מקוונים. משווקים תמיד מחפשים נתונים שיעזרו להם להבין טוב יותר את הלקוחות ואת הצרכים שלהם. באמצעות צורות חדשות אלה של איסוף נתונים, משווקים יכולים למקד לדמוגרפיה ספציפית מידע שרלוונטי להם או לאורח החיים שלהם. הלקוח תמיד צודק. ומנהלים יהיו חכמים לשקול כל מילה שהם אומרים. עם הפופולריות המוגברת של שיווק מבוסס-נתוני לקוחות, משווקים מתחילים למדוד וללמוד לקוחות כדי להבין את הצרכים, הרצונות והציפיות שלהם. מחקרים אלו הקשורים לקורסי הייטק מאפשרים לחברות לקבל החלטות עסקיות מושכלות בניסיון ליצור מוצרים המספקים את צרכי הלקוחות

פיתוח אפליקציות לאייפון – שלב התוכן והעיצוב

לאחר שענינו לעצמנו על כל השאלות בשלב הראשון, זהו השלב בו יש להחליט כיצד האפליקציה שלנו תפעל ומה השירותים אותם היא תספק לגולשים. אפיון האפליקציה מההיבט הטכני, הוא חלק חשוב הכולל בתוכו את בניית הכפתורים המתאימים, חשיבה על ממשק נוח וידידותי והגדרת התפקיד של כל עמוד. בניית אפליקציה לאייפון מחייבת עבודה עם מעצב גרפי מקצועי. העיצוב מתבצע בהתאמה מושלמת לשימושים אותם יכול לבצע הגולש באפליקציה עצמה. רק לאחר שהמעצב עובד על בניית המסכים והמעברים באפליקציה, ניתן יהיה לבצע המחשה ויזואלית של האפליקציה ולהחליט באופן כללי כיצד היא תיראה בפועל.

פיתוח אפליקציה לאייפון – הקמת התשתית הטכנולוגית וכתיבת הקוד

בכדי לבנות את התשתית הטכנולוגית שתשמש את האפליקציה ותתמוך בהפעלה שלה, בשלבים המאוחרים יותר יש חשיבות לידע הטכני הרלוונטי. אפל מספקת למתכנתים שעובדים איתה חבילות פיתוח המאפשרות לבצע בדיקות אוטומטיות הבודקות את הפיצ׳רים של המוצר. בשלבים הסופיים של הפיתוח, הטסטסים שמבצעים אמורים, לעבור את הבדיקות ואז ניתן להמשיך הלאה לקידוד הקוד. לכל עמוד באפליקציה יש את הקוד שלו וניתן לקודד במגוון דרכים ושיטות.

השלבים הכמעט אחרונים בפיתוח אפליקציה לאייפון, כוללים שימוש בכלים שונים לניתוח האפליקציה ולבדיקת תקלות או התרסקויות. יש מספר תוכנות איתן ניתן לעבוד, אך כאן המקום לציין כי את הבדיקות יש לבצע לאורך כל תהליך, ולא רק בשלבים הסופיים של פיתוח אפליקציות לאייפון. בשלב הסופי נעלה את האפליקציה לחנות האפליקציות של אפל אשר תעביר את האפליקציה אישור ע״י עובדי החברה.

לסיכום, פיתוח אפליקציה לאייפון הוא אינו דבר של מה בכך, ולכן יש חשיבות לבצע את התהליך באמצעות שימוש בשירותים של מפתח מקצועי המבין בממשק האייפון ושם דגש על דיוק, יצירתיות וייחודיות גם יחד.

דילוג לתוכן